ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الخميس، 8 سبتمبر 2011

حملات فتايات الغلاف

سلام عليكم يا بنوتات يا قمراااااات ازيكم عاملين ايه؟؟؟؟؟؟ اانا عنجى ليكو مفجائه حلوووه مووت مووت هنرجع الحملات بس بشكل اقوى يعنى عدد المتشكرين لازم يكونو 10 ولازم ال10 دول يكونو عندهم 50 دول فقط لا غير عشان نجمع 500 دولو الحمله بأذن الله تنجح يعنى و هناخد بالترتيب بس لازم البنت دى تكون مشتركه فى المدونة بس مش لازم تعممل اى حاجه تانيه غير كده و تكتب فى التعليقات اسمها و لازم يكون عندها 50دوول و 10 بنات  فقط فقط فقط فقط عشان الحمل متبقااش رخمه و اكيد هيجى دوركم فى الحمله و هتفوزو بس البنت الى مش قد كلامها تخرج بره الحمله مش اول ما تفوز تصوت لبقيت البنات زى  ما هما ساعدوهااااااا بلاش انانيه الى شايفه انها قد كل الحجات دى تكتب اسمها فى ستار دول و تأكد انها عندها 50 دوول و هناخد بالدور فى التعيليقات و ممنوع حد يكتب ( اناعندى مثلا 20 ولسه هعمل 30 ) لآلآلآلآ لما تكلميهم ابقى الحقى اى دور بقا انا هبقى مراقبه الحمله كويس جداااااا  هجيب كمان بنات تراقب الحمله و بس شكراااااااا
دى اسامى البنات الى مشتركه :- بالترتيب
1-koky_moon99
2-smy_sos
3-pyell
4- Cutesmsm5
5- pinkyXsaso
6- nOna.m
pinkyXsonods -7
Nona.nano- 8
9- sharpmenna
10 - nana-ksa

هناك 11 تعليقًا:

  1. انا بشترك واسمى nOna.m
    وعندى خمسين دول متفعلين

    ردحذف
  2. انا بشترك و اسمي pinkyXsondos
    و عندي 50 دول

    ردحذف
  3. انا رح اشترك يا قمر ب 50 زى ما قولتى ورح اشترك بالمدونة حالا اسمى فى ستار جول Nona.nano

    ردحذف
  4. وانا والله عندى 50 دول متفعلين وكلوا تمام حتى اتاكدى

    ردحذف
  5. وانا هشترك ب 50 دمية مفعلين واسمي cutesmsm5 وانا الرابعة 4 :)

    ردحذف
  6. هشترك اسمي sharpmenna عندي 50 دول

    ردحذف
  7. عمرى يلا امتى رح نصوت ل اول بنت الاسمها koky_moon99 الهو انتى يعنى :) :) امتى ؟؟؟؟؟

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه