ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الخميس، 26 مايو 2011

أنا تعبت

انا تعبت انا شيه المدونة لوحدى والحمدلله محدش من الكتبات معبرنى فأناا مسحت جميييع الكاتبات معدا جيجى و ضيفت سلمى شويه وهتظهر لكوووو جيجى هوت بايز و سلمى فتايات الغلاف انا عايززه واحده مسابقه يوميا و واحده مجانا و عروض و الجديد والقديم و انا طبعا هكون موجوده عشان كه انا تعبت تعبت تعبت والله مش عارفه ايه الى حصل جت فتره مكنش اقل من 3 تعليقات ايه الى حصـل انا هدى راتب شهرى لكل وكاتبه 50 ستار كوييز شهريااااا من اول 1/6  ان شاء الله كل يوم 20 هديهم الى 50 sk بتاعتهم و لو اقلو عن موضوعهم طبعاا هتخصم منهم فأى واحده ترشح نفسها كاتبه تبعت لى ايليها لكن لازم تكون بتعرف تكتب الرابط على الصوره تجيب حجات مجانا و اسلوبها حلو و تعرف تنزل مواضيع و تعرف تعمل كل حااااجه و بقول شكرا لهدى لانها ساعدتنى فحجات كتيييير و بس متنسوش الى فيها الشروط تبعت تقولى 

هناك 3 تعليقات:

  1. انا عاوزة اكون كاتبة بس معرف الصق الرابط على الصور

    ردحذف
  2. صدقينى يا قمر انا كان شرف لية انى كنت كاتبة فى المدونة دى وبالتوفيق ياااااااااارب

    ردحذف
  3. حبي انا يشرفني اني ابقي كاتبة

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه