ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الثلاثاء، 24 مايو 2011

ارجوا الاهتمام

بسم الله الرحمن الرحيم
يا بنات انا ملحظة حاجة واكيد كوكى كمان
ملاحظة انى انا قلت لكوكى تغيير فى شكل المدونة 
علشان تعجب البنات اكتر وتخلى بنات تشترك 
اكتر ودلوقتى من امبارح من بعد التطويرات 
الى حصلت فى المدونة مش شيفين ولا تعليق واكيد دة يزعل لئن احنا
علشان نجيب الاخبار دى ومفيش ولا تعليق 
يا انا برد على الموضوع الى عملتة كوكى 
يا هية الى بترد عليا ولو دلوقتى قلنا انى فى 
مسابقة حتلاقى تعليقات ملهاش اول من اخر 
صح ولا لا وانا متاكدة انى كل بنت كان
معاها او مازال معاها مدونة
وكان نفسها حتى تشوف تعليق 
واحد بس يفرحها ويجبلها 
التافئل فى يريت عيزيين نشف تعليقتكم الجميلة
ومتزعليش منى يا كوكى انى كتب الموضوع من غير ما
اقولك وعلى فكرة بكرة حنبتدى فتح قائمة الحملات للبنت 
الى عوزة تشترك معانا فى الحملات 
بس كمان مش علشان هى بتصوت لبنت تانى 
لا دة لازم تكون بتعلق على المواضيع ومهتمية بالمدونة 

هناك 4 تعليقات:

  1. عندك حق يا قمر ومبروك علي الشكل الجديد يا حبي

    ردحذف
  2. الله يبارك فيكى يا قمر

    ردحذف
  3. مبرووووووووووووك يا قمر والشكل جميل جيدا انا مشتركه فى المدونه جديده اتمنى تحبونى واكيد انا هحبكم

    ردحذف
  4. المدونة جميلة وتستاهل احلي التعليقات فعلا وانا هعلق

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه