ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الثلاثاء، 31 مايو 2011

تحذير اخير

بوصي يا كوكي انا لاحظت ان البنات مش بتهمهم المدونات البسيطة يعني لازم يكونت فيها جوائز علي طوول وكمان الجائزة لازم تكون سوبر .... معني كدة انهم بيحبوا مصلحتهم طب تفتكري لو المدونة فيها جوائز كان هيبقي دة شكلها لا طبعا بس انا حبيت اعرفكم اانكووا بتحبوا نفسكم مش بتحبوا تسعدونا باشتراكم وتعليقاتكم بوصوا يا بنات لو بجد ماتلاقتش تعليقات بجد مش هكتب حاجة خاااالص انا بتعب علشان اعمل مواضيع وكمان مش بنقل الصورة واللي الرابط لا انا اللي بصورها بنفسي وعملتلكم دروس تعليم ميكـ اب ومحدش سال ولا حتي تعليق دة حاجة تضايق ولا ايه

هناك تعليق واحد:

  1. حمستيينى ع الفاضى يا سلمى ما انا عملت سمابقه و الجاوئزه ميت دولارز فاكرييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و فاكرين المسابقه السوبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولا لآ انا كنت بشوف مين الحلو ومين الوحش فبجد بجد بجد انا اضيقت جدااا و انا هقفل المدونة خلاص

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه