ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الثلاثاء، 2 أغسطس 2011

الهدايااااا

سلام عليكم يا بنات انا وعدتكو بهدايااا قبل كده فاكرينهاا؟؟؟؟؟؟؟؟؟  هناخد بالتعليقات الاول هياخد اول جايزه و هاكذاااا يعنى 


1- حملت فتاة غلاف بـ50 دوول والله اعلم هتنجح ولا لآ 

2- اعمل لها عرض فى جناحهااا لو مش عامله عرض تختار عرض اى واحده اعملها زيه اوو اعملها ع زوقها او على زوقى دى الجائزه التانيه لو تانى تعليق معمول له عرض هياخد الجائزه التالته و التعليق التالت هو الى هياخد الجائزه و لو معموله هنعمل برضه الفكره الالولانيه لحد ما الاقى حد مش عامل عرض

3- هتشترى فستان بـ2 كوينز تبرع من بنت 

4 - 100 ستار كوينز 

50-5 ستار كوينز

6-و كمان 5 تعليقات هيكون جوائزهم 5 فساتين الاصفر الى كان بـصفر ده الى ماخدهوش هبيعه له بـ2 دولارز 

7-و كمان اول 5 تعليقات الجاكت الاخضر بـ2 دولارز

2-8 دولارز هدايااا

9- 1 دولارز
و بس كده الجوائز خلصت و اى حد عايز يكون كاتب يقول لى اعتقد كده جوائز كتيييييير يعنى اول 18 بنت يلا اى حد عنهده اصدقاااء مقربين منه يقولووو بسرعـه واححتمال اذود الجواائز
10- و دى اخر هديهـ لو عندها مدونة هعمل معاها تبادل و اشترك فى مدونتها او النادى بتاعها و اجيب لك 10 بنات من طرفى و اعمل 5 موااااااااضيع 






هناك 14 تعليقًا:

  1. هاى الموضوع جميل والجوايز اجمل وانتى اجمل واجمل انا اسمى فى ستا دولlllo0olllo0o ولو عايزة تشتركى بالنادى بتاعى تنورى وميرسى على الموضوع

    ردحذف
  2. انا نفسى اكون كاتبة مع انى مش قد المقام عشان مش سوبر بس هحاول على قد ما اقدر اعمل اى حاجة عشان نخلى المدونة ديه اجمل مدونة

    ردحذف
  3. انا تاني تعليق بس عندي عرض ممكن اخد الجايزة التالتة ؟؟ عالعموم اسمي pinketyrony ومشكورة ع الموضوع الرائع

    ردحذف
  4. انا نفسى اكون كاتبة

    ردحذف
  5. الف الف مبرووووووووووووك اسمى في ستار دول dana20103

    ردحذف
  6. انا عايزة ابقى التعليق الرابع

    ردحذف
  7. مليون مبروك يا روحي ان شاء الله عقبال الالف انا slambest

    ردحذف
  8. حبيبتي لو سمحتي اذا ممكن اختي كمان تشترك انا رح اكتب التعليق عنها لانها مو عارفة تفتح حسابها بجوجل هي اسمها بستاردول heartnono
    و اذا مو موافقة براحتك

    ردحذف
  9. انا اسمي cutesmsm5 وشكرا ع الموضوع الحلو دة ^_^

    ردحذف
  10. بس انا مش عيزة عرض يا قمر ^_^

    ردحذف
  11. ممكن رقم 10 بليييييييز اسمي بستاردول simoni02 و رابط دونتي simoni02-stardoll.blogspot.com

    ردحذف
  12. مرسى يا جميل واسمى فى ستاردول nOna.m

    ردحذف
  13. حلوى اووووى واسمى بستاردول raghdaeleraky

    ردحذف
  14. انا بدي كون كاتبة اسمي بستاردول stilla9

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه