ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

السبت، 6 أغسطس 2011

مطلوب كاتبات

سلام عليكم من غير ازيكم عاييييييزه كاتبات تكلمنى ضرورى 7 كاتبات براتب شهرى 50 كوينز شهريا و اكتر بنت  بتعلق و بتكتب مواضيع ليها100 ستار كوينز للاكن لو كتبتش المووضوع بتاعها هتتمسح من المدونة خاااااااااالص الى عايزه تكلمنى فى ستار دول و من  غير شرووووووووووط و بس بااى

هناك 10 تعليقات:

  1. انا رح اصير كاتبة اذا ما في مانع و بعتذر عن المرة الماضية

    ردحذف
  2. لالالالا ولا يهمكـ

    ردحذف
  3. وانا كمان انا نورة heartnono

    ردحذف
  4. انا اسمي salmahani1999 انا مستعدة اكون كاتبة

    ردحذف
  5. هاى انا lllo0olllo0o ونفسى اكون كاتبة مع انى مش قد المقام عشان مش سوبر بس لوينفع يكون فى كاتبة مش سوبر يبقى ياريت ميرسى

    ردحذف
  6. اممممممم ممكن اسيير كاتبه اسمي بستاردوول :nnoo1431

    ردحذف
  7. راسلونى يا بنات و ابعتو لى ايميلاتكم

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه