ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الجمعة، 19 أغسطس 2011

مسلمه و افتخر

سلام عليكم يا بنات زى ما وعدتكوو على الفقره دى هقدمها لكو انهارده هى هتبقى اسمها مسلمه و افتخر 

و دى صورتهاا
 :-
و فيها حديث و دعاء ة حجات كتير اوووى

هنبدأ بالحديث :-

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم: إِذَا دَخَلَ رَمَضَانُ فُتِّحَتْ أَبْوَابُ الْجَنَّةِ وَغُلِّقَتْ أَبْوَابُ جَهَنَّمَ وَسُلْسِلَتِ الشَّيَاطِينُ رواه البخاري ومسلم
ثانيا الدعاء ؛-

للّهُمَّ اجْعَلْ صِيامي فيهِ صِيامَ الصّائِمينَ وَ قِيامي فيِهِ قِيامَ القائِمينَ ، وَ نَبِّهْني فيهِ عَن نَوْمَةِ الغافِلينَ ، وَهَبْ لي جُرمي فيهِ يا اِلهَ العالمينَ ، وَاعْفُ عَنّي يا عافِياً عَنِ المُجرِمينَ .


 ثالثااا :-  السؤال و ده اول حد يجاوب عليه هيبقى ليه جائزه :- انا هقول معنى حديث و انتوا تجيبوو الحديث ده اول حديث لازم يبقى سهل :-


حديث يدل على اهميه السحور
 
ها ايه رأيكوو فى السؤال  


رابعااا حجابى فى ستار دول :- طبعا انتوا عارفين ان فكرت الحجات فى ستار دول بقت كتير عشان احنا فى رمضان و بنات كتير اووى اووى لابسه طرحه فى رمضان صح :- حتى لو محجبين بلبسوها فى رمضان و دى شئ مش وحش حتى كمان عشان تتعودى على الطرحه احنا دلوقتى بنتكلم فى الحقيقه اما بقا فى ستار دوول ابحثووو عن محل folk هتلاقو طرحه بـ40 كوينز لبنى بس حلووه انا اخترت لكوو طقم كده


ايه رأيكووووو الفستان و الجاكت نزلوو مجانى مفيش غير الطرحه هى الى بفلووس انا بحب الطقم ده جدااااااااا ها ايه رأيكوو يارب يعجبكووووووووووو
و دى بقا مسابقه كده جايزتها 50 ستار كوينز 
احلى لبس محجبات طبعاااااااااا لازم يكون فيه طرحه مش هقل من غير طرحه المسابقه فى الموضوع الجاى هى و الشروط و الاشتراك هناك يارب يكون موضوعى عجبكم و شكرااااااااااااا


هناك تعليق واحد:

  1. الحديث الذى يدل على اهمية السحور
    انا عارفة واحد بس مش عارفة ده اللى انتى تقصديه ولا واحد تانى المهم اللى انا عارفاه بيقول
    قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:
    (تسحروا فإن فى السحور بركة)
    صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم
    اسمى فى ستار دول هو
    lllo0olllo0o

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه