ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الأحد، 10 يوليو 2011

نفسك تحققى حلمك و تبقى فتاة غلاف؟؟؟؟

سلام عليكم نفسك تبقى بدل العين الى هناااااكـ دى؟؟؟؟؟ عندنا فى مدونتنا و مش عند حد تااانى مساعده من المدونة حصرياا تصويت ليكى بـ250 دووووووول متسبتيييييييييييييييييييييييييييييييين  بس طبعااا بشرووووووووووطـ انا عارفه انكو بتكرهو الشروط بس معلشى انك تجيبى ع الاقل 5 بنات و لازم يشتركوو مش يكتبو انهم من طرفك كده وخلاص  و تعلقى ع جميييييع المواضيع عارفين لو انتواا 100 بنت برضه هصوت لكووو كلكووو بس لو علقتو ع كل المواضيع يعنى و لازم ولابد ع الاقل تجيبووو اكتر من 5 بنات عارفين لو 4 مش هووافق و لازم تكونى من متابعين المدونة  يوم بيوم و لو حاطه اسم اى مدونة بتابعيهاااا  فحطى اسم المدونة و ده مش شرط اساسى يعنى لكن الباقى اساااااااسى فلى عايزه تشترك تكتب اسمهاا المسابقه كل اسبوووووووووع هنصوت لوحده من المشتركات اووكى و الى تجيب بنات يقولو انهم من طرفهااا يكتبوو اسمهم فى الموضوع ده انا هحطوو فى الجانب لازم تكتبى اسمك بستار دول و الى تجيبيهم لاززم يكتبو اسمهم بستار دووول فى التعليقات اوووووووووكى؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشى هنبدأ التصويت من يوم 1/8 لاكتر بنت تجيب بنات و تعلق ع المواضيع هيتعمل ليهم تصويتات واكتر بنت تفوز بتصوييتات هى الى هتحمل القب و الف شكر سلام

هناك 25 تعليقًا:

  1. اوك هشترك وهجيب ال5 بنات وهعلق كمان اسمي بستاردول sharpmenna

    ردحذف
  2. وانا كمان حشترك وحعلق على كل المواضيع
    وحجيب الـ 5 بنات
    واسمى فى ستاردول cute_baby_2000

    ردحذف
  3. انا حجيب ودحين اسميzhjs

    ردحذف
  4. اشتركت من طرف الحلوه zhjs
    وللمعلوميه المدونه شكلها حلو اووى

    ردحذف
  5. انا بشكرك ياشوق بقا دي المدونه كنت ادور عليها من زمان بيتكلوا لي صاحباتي عليها
    من طرفzhjs

    ردحذف
  6. وانا كمان سا قمر هشترك فى المسابقه وهجبلك 10 بنات من طرفى واسمى فى ستاردول hana-montana111

    ردحذف
  7. انا كمان يا قمر هشترك وان شاء الله هجبلك الخمس بنات
    وهعلق على كل المواضيع
    واسمى بستاردول nOna.m

    ردحذف
  8. شكراا يا بنات شدووو حلكوووو عشان اول بنت هتعمل الشرووط دى هى الى هيتعم لليها اول حملت تصويت

    ردحذف
  9. وانا كمان راح اجيب 5 بنات
    اسمي في ستاردول xxx-00

    ردحذف
  10. انا نفسي اسمي في ستاردول lifeisnow

    ردحذف
  11. انا اشتركت بواسطة zhjs

    ردحذف
  12. انا اعترض ع شرط اعلق على كل المواضييع
    ده كم موضوع بالمدونه؟
    500؟ 1000؟
    ده كتتتير ..!

    ردحذف
  13. انا قولت ع الموااضيع الجديده فقطـ

    ردحذف
  14. وانا كمان اسمى
    mjhuBlack

    ردحذف
  15. اناحشترك واسمي في استار دوول abrarcovergirlوحجيب 5بنات وحعلق ع المواضيع

    ردحذف
  16. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  17. هجيب ناس وكل حاجة انا نفسي احقق حلمي قبل ما اســيــب ستاردول اسمي في ستاردول
    roroorona

    ردحذف
  18. انا هشترك انا اسمي في ستاردول kokanonagirl

    ردحذف
  19. اوكي امممم انا راح اشترك وراح اعلق طول اليوم بس اذا ما صرتت فتاه الغلاف فهيه موا مشكلتي بتخليني فتاه الغلاف يعني فتاه الغلاف هههههههههههههههه اسمي بستاردول kemo-emo

    ردحذف
  20. أإنأإ حشترككَ بسسَ بعد العيدَ أأوؤكيككَ
    وأإسسَمي بسسَتار دوؤل:wowoChic

    ردحذف
  21. انا هشترك انا اسمي في ستاردول
    SAFAHASNI

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه