ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الاثنين، 18 يوليو 2011

سؤال

هوعايزه اسالكم سؤاال عملت مسابقات و حجات كتييييييير اووووى اووووووووى اوووووووى و  هعمل بنصيحت نودى احلى كاتبه بالاسبوووووووع و علمت حجات تحفله مفيش اى واحده جت الفكره دى فى باله اعمل اييه تاااااااااااااااانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممكن تقولو لى؟ طيب
مكن سؤال تانى و جاوبوا عليه و انا والله مش هزعل ايه الى مش عجابكم فى المدونة (المسابقات و التعليقات ) انا هعمل ع الجانب كده تصويتات وهشوف ارائكم  و كمان الكاتبات ان شاء الله فييين؟؟؟؟؟؟ انا كنت عامله لكوو مفجائه بس بجد زعلت جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا و بجد بجد بجد مضيقه مووووووت اعتقد ان كل واحده لازم فى المدونة تشوف شغلها و متتحججوش بالصور انا حطوو الموضوع وانا هحط الفاصل و الصور اولااااا دى الصور انا انا هكتب كل واحده عليها ايه 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1- انا المجانى و المسابقه الاسبوعياااا 
2- نودى الجديد و بسم الله ما شاء الله مش مقصره
3- لولااا و الهوت بايز او اختيار اليوم و برضه مش مقصره 
4- نورهاان فتاة الغلاف
5- سوماا انا قولتلها على مسابق واحده عملت 3 يلا ربناا يخليهاا بس محطتش ولا موضووووع 
ارجوو من كل كاتبه الالتزاام 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه