ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الجمعة، 15 يوليو 2011

انتظرونااااااااا

انتظرونا يا بنات فى حجات حلووه اوووى الايام دى و بالزات انهارده كل سنه وانتواا طيبيبن عشان نصف شعبان فاضل 15 يوم على رمضااااان يلا كل سنه وانتوا طيبين و السوبر بتاعى هبخلص بعد 4 ايام انا عارفه فعشان كده هعمل حاجه حلووه اوووى و دلوقتى هقولكو ع الى مفجائه ال انا قولت عليها قبل كده عند اكتمال المدونة300  متاااااابع فجيبو بنات قبل ما السوبر يخلص بسرعه  بس عشان احنا فى ايام مفترجه دى هدايا مقدمه من المدنة و انا موزعتش هدايا ساعت اكتمال المدونة 200 لان فى بنات كتيييييير غلطووا فحلفت ما اوزع هداياااا ياارب البنات متغلطش ساعت اكتمال المدونة 300 بسرعه  ابشركم يالهدايااا اولا هى كوينز و ستار دولارز


1- هوزع هدايا ع 5 بنات
2- هبيع فستان بـ2 كوينز 
3-و دى مفجاائه انهارده اى بنت معهاش فلوس مثلا تكون سوبر او كده هيتبعت ليهاا هدايااا و دى عشان خااطر رمضاااااان تكتب بس فى التعليقات اسمهاا هما 5 بنات بس 
4- تصويت بـ30 دووول
5- و 3 بناات  هياخدوو اشترى منهم بـ10 كويننز


كده 15 هديه لاول 15 بنت اول 15 بنت هيختارو الهداسيه الى هما عايزنها يعنى هما عايزين ايييييييه ؟؟؟ فهمتوو اناا بوزع الهدايا بتاعت اكتمال املدونة دى عشان قبل السوبر ما يخلص  وانا هحاول اجيب ال300 متابع فى اسرع وقت انا هوزع الهديا دى الى يلحق يكتب بس ال تلاقى واحده خدت الهدايااا متكتبهاش تاانى و لو فى خنناق مش هيبقى فى هدايا خاالص ال300 متابع 

هناك 6 تعليقات:

  1. الهدايا شكلها تحفة اوى يا قمر
    وانا اسمى فى ستاردول nOna.m

    وممكن اختى تشترك اسمها mayte66
    واختى التانية كمان اسمها dancermoma

    ردحذف
  2. انا انشاء الله بحاول اقول للبنات الي عندي والهدايا ششكلها حلوة مررة انشاء الله تكتمل

    ردحذف
  3. اسمى فى ستاردول :)
    cute_baby_2000

    ردحذف
  4. مش ده يا بنات الموضوع اىل تكتبو اسمكم فيه

    ردحذف
  5. جميلة اووووي الفكرة دية يا كوكي

    ردحذف
  6. عجبتني الفكره حلوه هتخلي في منافسه مشكوره كتير

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه