ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الخميس، 28 يوليو 2011

تصميميات للمدونات

سلام عليكم يا بناات الى عندوو مدونة طبعا بيسألونى عملتى دى ازاى طب دى طب ودى قولى لى بليز و اصوت  لك مينفعش كده خاااااالص والله لو سمحت محدش يسألنى و فى بنات بتطلب منى اصمم لهاا  صور لمدونتها و كده انا موااااااافقه جداااااا على فكره بس بشرط لو المدونة كلهاااا هتبقى بـ10 ستار دولارز لو الصوره الى فووق بـ5 ستار دولارز بس لو عايزه صوره و خلفيه و الوان وكده كلوو بـ20 دولارز طبعا كتييييير فأنا خلتها بـ15 ستار دولارز و اسفه يا بنات انا مش هعمل استيال مدونة حد زى استايل مدونتى انا هجدد فى الشكل بس بس انا بستلم الفلووس قبل ما اعممل معلشى دى حاجه وحشه بس عشان فى بنات اعمل لها و متدنيش الفلووووسطبعا كلو قال عليه طماعه لا لا لا والله انا هاخد الفلوس هديها لأى عضووووووووووووه من غير مسابقات فديه تنشيط للمدونات اه صحيح 15 ستار دولارز للمدونى كلهاا معادا صور الكاتبات بصوووو
يعنى صور الكاتبات حسب اللون :- 5 sd
  صوره للمدونة:-10  sd
خلفيه المدونة و الوانها و تظبتها:- 5 sd

و اى حاجه ذياده عن دوول بـ5 sd  و بس كده للى عايز يكلمنى وانا هتفق معاه

هناك تعليقان (2):

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه