ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

السبت، 11 يونيو 2011

مسابقة

بمناسنه ان بقي عدد الاعضاء 200 فانا عندي ليكوا خبر حلو اوي في مفاجئه انشاء الله تعجبكم هي هتبقي عن طريق التصويت وجائزته 250 ستار كونيز هتيجي عن طريق الهديه للبنت اللي مش سوبر والسوبر ليها 25 دولارز دة الجائزة الاولي والتانيه بقي هتبقي 100 ستار كونيز او 10 ستار دولارز . يارب المسابقة تعجبكم ودة هتبقي لاول 10 بنات يشتركوا واللي عايزة تشترك تكتب اسمها في ستار دول وانهاردة هعمل السوبر واوزع الهديه بعد لما المسابقة تخلص ... يلا يا بنات اول 10 بنات بسس ودة طبعا لعيون كوكي وانشاء الله هتبقي في مسابقة زيها كل 10 ايام دة لو انا اتلاقيت ان فيها نجاح للمدونه ... يلا يا بنات اول 10 تعليقات بسس ^^ اه المسابقة بعد المسابقة اللي موجودة ما تخلص اوكي ؟؟؟؟

هناك 19 تعليقًا:

  1. انا بشترك اسمى cutewomandance

    ردحذف
  2. انا بشترك اسمي بستاردول stardollu100

    ردحذف
  3. انا بشترك اسمي sasasee

    ردحذف
  4. انا حشترك اسمى فى ستاردول
    flowerhoda

    ردحذف
  5. انا هشترك اسميlkdhgsid243

    ردحذف
  6. انا اشترك اسمي lara_sousou بستاردول

    ردحذف
  7. انا عايزة اشترك اسمي في ستار دول dana20103

    ردحذف
  8. ناقص بنوته وحدة بسس ^^ يلا ولا تحبوا نبداء ب9 بسس

    ردحذف
  9. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  10. أنا بدي أشترك إسمي بستاردول: r0r036

    ردحذف
  11. انا بليييييييييييز nina180girl

    ردحذف
  12. انا بليييييييييييز simoni02

    ردحذف
  13. انا هشترك اسمي هو nerminfleur

    ردحذف
  14. انا عايزة اشترك اسمي في ستاردول PINKEYRONY

    ردحذف
  15. بليييييييييييز خليهم 15 متسابقة بليز انا نفسي اشترك بلييييز لوسمحتي

    ردحذف
  16. انا بدي اشترك بلييييييز اسمي lovelyroaa

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه