ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الجمعة، 24 يونيو 2011

ملابس حقيقية في ستار دول :)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم....؟
انشاء الله تمام
النهاردة جبتلكم
ملابس حقيقية موجودة في ستار
دول
وهنبدأ
دلوقتي يلا
.
.
.
.
.
.
.
اهي الصور
دي صورة في الحقيقة وفي ستار دول
ودي كمان صورة في الحقيقة وفي ستار دول
الصورة دي موجودة في مدونة ستار دول المصرية بس الفستان موجود في الحقيقة
.
.
.
.
.
ننتقل للفم
دي صور للشفايف الموجودة في ستار دول
و♥الحقيقة♥
.
.
.
.
.
وده الشعر
.
.
.
ودي صورة فستان موجود في الحقيقة وفي ستار دول
بس انا خليتو في الاخر لانه اختفى من ستار دول
وانا كنت وحدة من الي عايزين يشتروه بس ملقتهوش
اهئ اهئ اهئ اهئ
ودي صورته
في ستار دول
ودي في الحقيقة
مجهود شخصي بس انا مش فاهمة ليه عليه
الرابط بتاع مدونة ستار دول المجانية وانا جايباه من مكان تاني خالص
حتى مش مدونة
يلا عادي
اتمنى اكون افدتكم
باااااااااااااااااي
تحياتي ♥c.catrol.♥


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه