ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

السبت، 11 يونيو 2011

رجوع الحملات

سلام عليكم يا بنات انا عملت لكوو حملات و اختارت شويت بنات فأنا قولت برضه انى اعمل حملات و اذود البنات فأيه رأيكووو و فى شويه مشتركات طبعا دول بالترتيب حسب الدول فى بنات عندى من الاول بس انا قولت استنى شويه 
1- cutewomandance
2- youmna83 
3- saloma.cool 
4-cute_baby_2000
5- 
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12- 2alby 
13-koky_moon99
14-omnia_mony
15- princessgigi4 
فاضل الارقام الى فاضيه دى بـس الى نفسها تحقق حملها تكتب هناا اسمهاا فى التعليقات و هاخد حسب التريتب  

هناك 10 تعليقات:

  1. انا عايزة يا عسل واسمي في ستار دولdana20103

    ردحذف
  2. انا عايزة اشترك اسمي monycutewoman

    ردحذف
  3. أنا حابة أشارك كمان أسمي saori.ri ^^

    ردحذف
  4. انا الله يخيليك سجليني اسمي :-
    raneemcoolgirl

    حلمي حلمي

    ردحذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. ممكن اشترك اسمي nofadoL

    ردحذف
  7. ممكن لو اتبقى مكان انا كمان اشترك اسمى فى اللعبه rorobutlove

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه