ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الجمعة، 24 يونيو 2011

لييييييه؟؟؟

السلم عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم....؟
انشاء الله تمام
النهاردة انا زعلانة جدا
عشان ما فيش تعليقات على
المواضيع الي انا واصحابي الكاتبات بنكتبها
بس اتمنى الاقي تعليقات
مرة تاني على المواضيع
انا صحيح لسة ما استأذنتش
صاحبة المدونة
بس انا بصراحة زعلانة جدا
ومقهورة عشان كدة صحيت من النوم ونزلت الموضوع على طول
ههههههههههههههههه
بس عالعموم 
استنو لحد الساعة 12
انشاء الله
هنزل مسابقة (عين مين دي)
واتمنى كلكو تجاوبو صح
وكل وحدة هتجاوب بمجهودها
هجبلها هدية والهدية انتو عارفينها اكيد
بس ما تنسوش تكتبو اسمائكم
في ستار دول
يلا باااااااااااااااااااااااااااااي
تحياتي :♥c.catrol.♥


هناك تعليقان (2):

  1. انا متاسفة لاني ما بعلق ممممممممممممممممم

    ردحذف
  2. فعلا كانوا الاول بيعلقوا وبعدها بطلوا

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه