ساعدوناا للوصول الى 500 متابعـــ

الاثنين، 27 يونيو 2011

عين مين دي؟؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم.....؟
انشاء الله تمام
النهاردة نزلت المسابقة
متأخر شوية
عشان في بنات ما بيفتحوش
في الصبح :(
عالعموم اهي الصورة
المعلومات:
هي ممثلة وهي على علاقة بممثل اخر
يلا بالتوفيق اتمنى تعرفوها
بس ممكن تكون صعبة شوية 
بس عالعموم مستنية التعليقات
تحياتي ♥c.catrol.♥

هناك 6 تعليقات:

  1. كرستين ستيوارات وانا متاكده لانى بمووت فيها
    واسمى فى ستاردول nOna.m

    ردحذف
  2. هي ممثلة في فيلم تويلايت مع روبيرت باتنسوون واسها بيلا في الفيلم واسمها في الحقيقة كرستين ستيوارت وشكراا ع اللمسابقة

    ردحذف
  3. كرستين ستيوارات و انا متاكدة هي من فلم تويلايت لانني شهدته عدة مرات

    ردحذف
  4. انا مش متأكدة بس انا شيفاها عنين رانى موخرجى وتطلع زى ما تطلع ههههههه بس لو طلعت رانى موخرجى انا اسمى فى ستار دول lllo0olllo0o

    ردحذف

عايزه اشوف تعليقاتكم الحلووه